thefashioninme

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Jinmårtensson - 27 augusti 2010 16:38

Heeeeeej!!

passar på  att skriva lite nu innan jag ska sticka till FESTIVALEN!

Kommer blir sjukt kul :) har planerat detta sen julas ♥ och det var en tag sen jag och mina bässtavääner träffades.. tillsammans!!

Japp ni kankse undra vad dom heter..

Min första bäästavään heter JULIA, jag har känt henne sen 3:an (:

och min ANDRA är MALIN jag har känt henne sen sommare i 3:an så 2 och en halv år ;)

 

och sisst inte minst SOPHIE!

hon har jag inte känt så länge  bara 2 år

men det känns som vi har känt varandra i evigheter ! :)

 

Iallfall så idag kommer vi har det ROLIGATSE man kan har!

HIHI :D

hörs mer i imorgon  söta bloggaläsare (♥)

 

   gammal bild sen vintras :) kram kram men väcker många minne!!

 

 

 

kram jin <3

Av Jinmårtensson - 27 augusti 2010 14:05

heej kära bloggare just nu sitter jag här framför datan ska snart gå och duscha fixa mig för snart blir det FESTIVALEN med FINASTE TJEJERNA MIN BÄSTAVÄÄÄNNER SOM JAG HAR SAKNAT !

HAR DET BRA  ! så hörs vi nån gång i morron :) 


KRAM KRAM ♥

(KORT INLÄGG)

  

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards