thefashioninme

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Jinmårtensson - 20 augusti 2010 08:35

Heeej !!

Jag har 2 nyheter.. EN BRA OCH EN DÅLIG

Den första... detta  är den sista dagen av my summerbreak !

neee... vill har en vecka till allt gå för fort. to fast

 Men den andra nyheten är att idag så ska jag ut och äta LUNCH med tjejerna jippi :) ♥

 

aoch idag får jag bestämma vad vi ska äta... och RESTURANG whowwoo ;)

 

och såklart blir det shushie ;)

min favorit mat. okej jag vet att alla säger eller vad ni tänker." rå fisk uhh!

MEN DET ÄR INTE DE.. MAN BEHÖVER INTE ÄTA RÅ FISK DET FINNS MER ÄN DE :) GOTT GOTT :)

MIN FAVVO ÄR DETTA ^^

KOLLA PÅ BILDEN *

JAG ÄLSKAR DOM RULLARNA :D hihi 

men dom andra ^^ de är rå LAX uhh iallfall många gilar de men inte jag XD men man får tycka vad man vill :) ellerhur`? :)

 

 

 

kram kram!! ♥  

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards