thefashioninme

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Jinmårtensson - 17 augusti 2010 11:54

HELLO THERE ! :)

just nu är klockan 11.55 :)

och jag sitter vid datan och tittar på roliga klipp på thai ;)

sjukt rolig" (LLL)

jjaaj menad rubrik^^ är att jag har böjat skriva buhu och nu när jag ser alla andra OCKSÅ  börja skriva buhu -.-'  :/ not good have to find somthing else ;)

hahhahahaahha :)


japp nu ska jag äta lunch så

kram kram !!



Av Jinmårtensson - 17 augusti 2010 08:19

Heeeeej!! just ni sitter jag vid datan klockan är 08.20 rekordet ?? ;)


hahahah japp.. jag sitter och lyssnar på tearsdrops on my guiter

yyeyey ;) och tv är också på hehhe ;) lyssnar och tittar på båda tv .. ;)

idag vet jag inte vad jag ska göra. SNART är sommaren slut :( BUHU !!

men jag längtar även till skolan. för att träffa min kompisar och ser om dom har förendrats ;) woohoww ;)



yeye nu ska jag nog gå och BARA ser på tv och kankse somnar hahah ja jag vet inte. men har det bra så länge skriver senare igen ! ;)





kram kram !!

 

 

 

 

 

 

 

en  bild från förra sommaren biden* jag och philip i hans pool :D 

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards