thefashioninme

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Jinmårtensson - 25 augusti 2010 15:26

 

 

aja :D idag har det varit sjukt rolig skol dag iallfall på SO

för JONATHAN. satt och drog ner sin tröja.. så han såg sjukt gayig ut* :D

så jag börja *ASGARVA* :) ahhahaha så höll han på så hela tiden.. nästan fick skäll -.-' hahhah XD :) <3 jaja

PÅ middagsrasten blev jag ledsen.? VILLE säga den nyaste nyhet.. ville att min närmaste vän skulle blir glad  för min skull. och inte bara igga mig?men de som händer hände ju? right....

nu kommer mamma hem och så ska hon göra mat och så ska jag äta. sen blir det träning i 2 timmar tills fångarna på fortet börja! JIPPI  ! ;D

och en sak till.. innan när jag kom hem från skolan så skulle jag göra läxor. matte läxa då! sen när jag skulle börja göra de. visade sig att jag inte hade med mig min HÄFTE  bra va? :) ännu en lyckad läxdag...?

 

MEN AJA SKA GÅ NU .. OCH KOLLAR PÅ TV ELLER GÅ UT OCH GÅ VET INTE.. hörs i morgon iallfall.:)

 

KRAM KRAM! / love JIN

 

 

  

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards