thefashioninme

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Jinmårtensson - 22 augusti 2010 20:22

heeej!! :)


just nu sitter jag vid datan gen prata i telefonen så jag passar på att tar datan i några minuter :) wieee


OCH I MORGON BÖRJA SKOLAN  Jag har längtat och längtat efter min underbara klass!! hahah japp jag vet att ni andra tror väl att jag är konstig :S

Men jag längtar faktiskt.. vaknar tidigt och får den enegi som man ska har ..

annars lata jag bara mig här framför datan och blir FETARE OCH FETARE !...

JAG har nya regler: här kommer dom!


1: ÄTA NYTTIGARE.

2. RÖRA MIG HELA TIDEN

3. GÅ UT OCH GÅ EFTER MATEN MAX 2 TIMMARE :)

4. OCH VARA EXTRA GLAD HEHHEHE :) men jag är glad alltid iallfall.. ;)haha

 

 

måste gå nu... ses alla snygga bloggläsare ;)

VÄNTA EN FRÅGA TILL.! VAD TYCKER NI OM MIN NYA HEADER? ;)

 

 

 

 

KARM KRAM !!

 

 

JIN ♥

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Av Jinmårtensson - 22 augusti 2010 15:19

heeej !!

 

Idag har jag inte gjort så mycke (:

 

vaknade upp som vanligt och åt INGEN frukost...

heheh men senare blev det så klart lunch häär hemma :)

 

och just nu sitter jag och tittar på tv..& skriver i bloggen så klart?

 

Tittar på the HILLS VÄRLDENS BÄSTA PROGRAM!

jag gillar även the city lots of drama :) hhehheh !!

 

I the hills så gillar jag mest Audrina :) & Lauren ofc ♥

 jag HATAR kristen ... -.-' förstör för andra ju? ;O hahah

 

men men .....

 

här kommer några bilder

KRAM KRAM! ♥ / jin♥

 

 

   Audrina♥

  

 Lauren♥

 

 

 

 

 

 

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards