thefashioninme

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Jinmårtensson - 21 augusti 2010 19:07

heej kära bloggare ! (L'

detta som jag skriver just nu är till min bästavän! (LL)

idag har det gått ETT HELT år sen vi träffades :) och vi blev bästavänner





Annie  var ska man börja?

 

du betyder så jävla mycke för mig.

 

vi har gått igenom så mycke tillsammans.

 

vi har bråkat gråtit och skrattat tillsammans.

 

Du kom in i mitt liv för ett år sen?

 

Hjärtat du är allt! första gången vi klickade

 

direkt! JAG VISSTE ATT DU KAN MAN LITA

 

PÅ ! du är den som alltid har lyssnat på mig.

 

Och varit där för mig när jag hade det svårt

 

Du vet inte hur mycke du betyder för mig.

 

ALLT JAG SÄGER TILL DIG ÄR FÖR DITT EGET BÄSTA ! Du är min BFF !! JAG ÄLSKAR DIG OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA.

 

JAG LOVAR ÄVEN VI BRÅKA OCH HATAR VARANDRA SÅ SKA DU VETA ATT DU ALLTID

 

ÄR ÄLSKAD AV MIG OCH ALLTID KOMMER HAR ETT PLATS I MITT HJÄRTA.

 

ANNIE HOLST ! DU ÄR VÄRD  GULD HJÄRTAT!

 

JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖRALLTID ♥

 

 

på bilden ser ni mig och Annie bilden tagen på sommarlovet* denna*

 

  Denna bilden är i skolan många minner när jag tittar på denna bilden :)    bilden tagen i APRIL denna åren då*

 

  

 

  

på bilden är jag och ANNIE igen bilden tagen när jag skulle sova hos annie och de var på sommarlovet! :) år 2010

 

 

 

  bilden?jag och annie igen hahha XD  bilden tagen i skolan :)  våra nya tröjor ;) love love

 

de var iheller inte länge sen :)

tagen denna åren då

     bilden? :) japp vi igen detta var på EN MATCH *(stav)*

NÅN FOTADE OSS HIHI ! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kram jin ♥

Av Jinmårtensson - 21 augusti 2010 14:06

dagens tips ! : tänk

 

 

 innan du öppna

 

 

 

munnen

 

 

 

 

 

 

 

kram jin :)

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards