thefashioninme

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Jinmårtensson - 7 september 2010 18:48

Heeej!

Just nu sitter jag vid datan och ville skriva lite i bloggen ;)

Jo nyhet och nyhet : tyvärr har jag ingar idag  sorry girls

Men snart ska jag tittar på en Film Den heter Transsiberian ..

Har inte sett den förut .. spännande :D  hihi ;)

den handlar om ett par amerikanskt par Roy and Jessie dom bestämmer för att tar den LÅÅNGA vägen hem.på vägen så möter dom ett annan par.Carlos and Abby som dom snabbt blir vänner med men.

deras reskamrat (carlos and abby) inte riktigt är vad de trodde ...

 

jajja nu ska jag tittar på filmen med Pappsen så kram på er alla!

 

catch up later! / jin ♥

                                                 

Av Jinmårtensson - 7 september 2010 08:51

God morgon alla!

snnnart ska jag till skolan, har sov mogon idag.Känner mig väldigt pigg yeeah :)

EFTER skolan ska jag vara med älski (: ♥

så  hörs senare idag

Kram!

  

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards