thefashioninme

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Jinmårtensson - 2 september 2010 20:28

HHEEEJ  sulle vilja får svar från er som gillar mode ;) and style ofc ♥


vågar jag går ut och ser ut så  här ? assså håret då ;)

 

loooke!

 

 

    

 

BRYR ER INTE OM DATAN OCH COLAN HEHHEH ;) MEN HÅRET ! ;) looke at that ♥

 

 

 

whit love/ jin

Av Jinmårtensson - 2 september 2010 19:52

Heeej:)

Idag har jag varit i skolan,Haft det roligt roligt! Och efter skolan så tog jonathan min mobil och jag fick jaga han för får tillbacka den -.-' och så insåg jag att jag hade dålig kondis (ni vet vad jag menar)  hhiiihi..! det är därför jag måste BANTA

och så var jag med älskling efter skolan ;) kul kul ! ♥ eftersom vi inte har varit på över en vecka hheheh ;) låter lite men det är mycke för moooi! ;)

 Japps :) nu ska jag gå eller MÅSTE! privat andledning hihii... (:



SEE YA! AND LOVE YOU ALL!

 

  

 

 

 

 

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards