thefashioninme

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Jinmårtensson - 6 september 2010 21:00

Heeeeeej!

nu har jag målat mina naglar i rosa! yeaaah :D <3

love love !


häär kommer lite bilder från vilken färg jag har haft :)

 dessa har jag precis målat :D ^^ PINK (dom ser ut som dom är orange men dom är rosa)


      like :D    min egen manikyr ♥

älska den rosa färgen :D

   and the red one :D <3333 (HOOOT)



    

fick riktig manikyr i THAILAND :D lite suddiga (mobil)



nu ska jag göra glosor och sen blir det natti natti...

KTAM/ jin 

Av Jinmårtensson - 6 september 2010 18:23

USCH !!

Idag har det varit en låång dag tycker jag iallfall. Även jag hade sovmorgon

idag har det varit en Jobbig dag-.-'  ska berätta en sak : FLICKOR KAN SLÅ!

JO idag så satt jag på engelskan och en kille slog mig på armen 3 gånger. och jag varnade han rör du mig EN gång till så smäller det! och japp då smällde det! jag slog han i KÄKET :/

 

Men han förkänadde det för man behandlar inte människor på de sättet!

 

 

and we girls

 

 

can´t just take all

 

 

 

shit right??

 

 

 

SVARA GÄRNA PÅ FRÅGAN :D

have i right or have i wrong?

 

 

 

   

 

nu ska jag går och tittar på film! hancock :D

KRAM! / JIN♥

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards