thefashioninme

Alla inlägg under juli 2010

Av Jinmårtensson - 31 juli 2010 12:10

 

  

 

 

TJABBA!!

IGÅR : hej ja.. igår så var jag på MÖLLERS :D men mina bästavänner<3

julia,sophie och Malin :D men och så var en annan julia också med oss.

när vi kom dit så var det inte så många folk men men.

det var iallfall roligt. just nu så har jag blåmärke vid båda armarna..! -.-'

hahhahaha :D också en bulla i hurvudet! den fick jag av att sophie ville åka

buranar med mig och jag ville också men ...

så när en gubbe skulle tar fart så slåg jag i HUVUDET !! :D

och sophie tyckte de var sjukt roligt -.-' aja...:)

men men ... de blev ändå en lyckad natt !

 

 

 

IDAG:  idag ska jag inte göra något speciellt.. ska nog titta på film med FAMILJEN

och mysa.. ! det är så fint väder ute :)   så jag TIPSAR alla att vara ute på dagen ;)

jag och mamma har tänkt oss att gå ut och gå på en lång promenad ;)

SENARE så blir det film med familjen de kan jag LOVAR er

 

 

TIPS!  det är viktigt att tillbringa tiden med familjen också ;D

 

 

kram jin   

Av Jinmårtensson - 29 juli 2010 19:17

Have you  ever seen such a beutiful night?

I could almost kiss the stars for shining so bright.

Then i see you smile and I go...

Av Jinmårtensson - 29 juli 2010 15:13

hej (:

idag vaknade jag klockan 11.30

aja det blev lång kväll igår heheh ;)

idag så har jag bara tittat på filmer.

Bring it on, mitt liv som popstjärna,  och  WHEN  IN ROM

och just nu sitter jag vid datan såklart! ;)

MEN ska gå och tittar på nån annan film vilken vet jag inte en. nån kul får man väl hoppas (:

mångar kramar från jin

  

Av Jinmårtensson - 28 juli 2010 12:49

hej

Just nu så sitter jag hemma hos sophie (:

och har inte gjort något speciellt ;)

här kommer en bild på oss

kram jin ;)

   

Av Jinmårtensson - 28 juli 2010 11:12

HEJ!

idag ska jag jag träffa julia och sophie.

bästisarna(L) love^^

och senare ska jag till malmö halv 6 :)

ska till mina kusiner och vara lite med dom (: wowwh

det blri nog film och godis :*

nu måste jag gå så...

har det bra!

kram jin

  

Av Jinmårtensson - 27 juli 2010 14:52

hej alla just nu sitter jag vid datan med Annie (L)

splar sims det har vi gjort hela dagen tyyp heheh XD¨

 här kommer bild på oss.

kram jin

'


  

Av Jinmårtensson - 27 juli 2010 11:28

  

HEEEJ ! ;D

idag så blir det Annie. För jag sov hos hon Inatt (:

flummiga var vi, vi skulle  LANA men de gick inte så bra!

vi skulle också slår rekordet att vara uppe till klockan 5 på morgonen.

men kom bara till 3 :( hahahah aja vi var FÖR trötta ! ;)

och sen kom ju philip och Anton hit till Annie så var vi med dom, tills kockan halv

10.40 tror jag kommer inte ihåg (: <3

De var roligt.

senare på kvällen gjorde Jag och Annie drinkar. ;)INTE ALKOHOL I DÅ ;)

men nästa steg blir det väl de ;P hahhahah (skoja)

och så pratade vi ofc! ;) sen blev det ju datan i flera timmar!!! ;)

FUN! =)


de var kvällen , och nu vet jag inte vad vi ska göra! =)

men det blir väl någott roligt som vanligt! =)

har det bra alla!

kram jin =)

      

Av Jinmårtensson - 26 juli 2010 20:09

HELLO THERE!

idag har jag varit med Annie som jag skrev innan (:

och i natt så stannar jag här! (:

just ju sitter vi och spelar sims och lyssnar på musik.

well man blir ALDRIG gammal för sims iallfall inte för mig &Annie (:

Annie försöker göra sin drömkille.

men jag har redan gjort min! (: riktigt snygg blev min :)

well, vi sitter och väntar på att nån som vill träffa oss(:

soon...........

hahhahaah! X)

här kommer bilder på oss klockan 2o.16

redan lite flummiga !


:)(:

hääär kommer bilder på oss

  inte seriösta!! (: lovar!     

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards