thefashioninme

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

today = nothing

Av Jinmårtensson - 31 juli 2010 12:10

 

  

 

 

TJABBA!!

IGÅR : hej ja.. igår så var jag på MÖLLERS :D men mina bästavänner<3

julia,sophie och Malin :D men och så var en annan julia också med oss.

när vi kom dit så var det inte så många folk men men.

det var iallfall roligt. just nu så har jag blåmärke vid båda armarna..! -.-'

hahhahaha :D också en bulla i hurvudet! den fick jag av att sophie ville åka

buranar med mig och jag ville också men ...

så när en gubbe skulle tar fart så slåg jag i HUVUDET !! :D

och sophie tyckte de var sjukt roligt -.-' aja...:)

men men ... de blev ändå en lyckad natt !

 

 

 

IDAG:  idag ska jag inte göra något speciellt.. ska nog titta på film med FAMILJEN

och mysa.. ! det är så fint väder ute :)   så jag TIPSAR alla att vara ute på dagen ;)

jag och mamma har tänkt oss att gå ut och gå på en lång promenad ;)

SENARE så blir det film med familjen de kan jag LOVAR er

 

 

TIPS!  det är viktigt att tillbringa tiden med familjen också ;D

 

 

kram jin   

 
 
Ingen bild

misssunsinee

3 augusti 2010 09:22

omg ful bild! ;)

hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jinmårtensson - 3 december 2010 18:20


Hallå! jag skrev lite fel på min nya adress till min NYA blogg   WWW.JINIZ.BLOGG.SE WWW.JINIZ.BLOGG.SE       det är den ^^ rätta adressen ;)   ha det bra!    ...

Av Jinmårtensson - 27 oktober 2010 08:00

Hej där ! min nya blogg   www.Jinis.blogg.se www.jinis.blogg.se www.jinis.blogg.se www.jinis.blogg.se       Kolla in min nya blogg och släng in en  komentar :) Har det bra! :)   massor med kramar♥    ...

Av Jinmårtensson - 13 september 2010 20:33

Heej ! har snart fått klart och reda på min blogg hihi ! ♥   så alla kan gå in och läsa på den jippi (♥)   aja nu ska jag gå coh lägga mig efter en llllllllllllåååååång dag ska jag säga :D   kram! ...

Av Jinmårtensson - 12 september 2010 16:05

HEEEJ! igen.. ;D taco kvällen väl jag har inte berättat men det var jätte kul ,vi tjejerna hade sjuuukt roligt hahaha MÅNGA minnen! :D bilder kommer nu! vi skulle har mjukis kläder på oss hihi ! :*                         hehehe...

Av Jinmårtensson - 12 september 2010 16:01

TJENA! heej så skööööönt att vara på bloggplatsen igen för på blogg.se FATTAR JAG INGENTHING" ;S  SÅ HIMLA SVÅÅÅÅÅÅÅÅRT!!   aja jag har iallafall gjort headern :) tar gärna en titt på bloggen.. och jag vet att bakgrunden är inte så fint.. men...

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards