thefashioninme

Alla inlägg under juli 2010

Av Jinmårtensson - 21 juli 2010 14:42

HELLO! :) idag har jag inte gjort så mkt, faktiskt bara varit hemma och ätit glass. (twister) sjukt god så rekomendera den nu!! hahhaha XD

men men iallafall... tänkte köpa denna tröjan

vad TYCKER ni? :)



  


texten jag älska dig får ni står ut med :) hahahah X) +det skulle står jag ÄLSKAR dig :) men men.....



har det bra!

                                             kram jin

                                          

 

             

Av Jinmårtensson - 20 juli 2010 20:15

HEEJ!!

är denna klänningen söt? :P <3

  


   den ser så här ut på MIG! :D <3


Av Jinmårtensson - 20 juli 2010 18:53

Hello :)

idag blev det lunch med bästavän malin (L)

vi pratade och åt såklart lunch ;)  här kommer bilderna som jag tog! :D


speglarna var skitiga så det är däärför det ser ut som jag har nåt vit i håret men det harde jag inte :)








 


malin med hennes slash! <3





 

senare blev de slash =P riktig härligt! <3



   

våra skor XD <3



   

malin och hennes shjortor :) <33

   

vego bild ::P





 ego bild hehheh XD <3

   

malin och hennes shjortor :) <3 fast denna ser ut som en business

kläder :P

 

sen blev det shoppiing prövaden denna klänningen

lite udda men den va snygg tyckte jag! =)

 

malin åt två bullar,joggubs sylt och ost! :D

    

lunchen!! :D jag åt kyckling sallad! :D sjuk gott <33      





har de bra!


                                         kram jin

                              


                                  

                      

Av Jinmårtensson - 20 juli 2010 09:38

HEI (L) idag vet jag inte vad jag ska göra..

ville egentligen träffa mina närmaste vänner men dom sticker ju till småland -.-'

aja så ska se om jag får tag på malin (L) för vill oxå träffa henne (LL) hon är en av mina närmaste vänner ;) just so you know bebe :*


hehhe ^^ =)


igår:   va jag med philip (älskling) och annie ♥

 

 

skriver mer senare vi hörs(L) =)

 

  

gammal bild på mig:) innan jag klippte mitt hår kort :(  hahhhahah :*

 

har det bra

 

 

                    kram jin

                       

 

                   

Av Jinmårtensson - 18 juli 2010 19:01

ser du stjärnan i de blå ja de lyser

 

 för oss två  ♥

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Av Jinmårtensson - 18 juli 2010 11:16

   älskling♥

 

 

 

heeej alla :)

 

 

igår: igår var jag bara hemma och va med mamma :) vi hade de bäst! och jag älskar henne enormt mycke.♥ japp vi tittade på många filmer sjuk roliga hhahahha X)

 

 

senare... så ringde jag till annie och så träffade man älsklingen som jag oxå älskar enormt mycke ♥ !! och hade det underbart hehhe :)

 

 

 

Idag : idag sticker man till malmö och shoppa loss med mamma pappa och min syster (L)

mer skriver jag i kväll eller i morgon bitti :)

 

 

 

kram jin

 

           

Av Jinmårtensson - 16 juli 2010 10:15

HEJ! jag måste bara förklara varför jag heter thefashioninme  jo jag ville har en riktig speciell namn här på bloggplatsen men liksom? just nu heter jag ju thefashininme och jag har inte lagkt in någon bild på fashion direkt. men men, jag har min egen stil, peroder, typ diadem, ringar ,halsbad & armband (:

just nu är min period inget. (L) okej jag har armbands period just nu älskar armband, men man vet aldrig vad som kommer (LL) hehh >.<


jajaj här kommer på mina favvo märke puss haj (LL)



  ÄLSKAR DENNA MÄRKEN (l)   calvin klein vem älskar inte hans parfym :) ?   ralph luren? :) ÄLSKAR DERAS skor + tröjor :)   


gucci? älskar deras väskor och skor =) ♥





allt om mode :) kommer fler senare....

   









kram jin

   

 

    

 

 

Av Jinmårtensson - 15 juli 2010 18:15

  



hejsan alla idag har jag varit med ANNIE (LL) cycklat runt och filmat :) (LL)

men dagen har varit bra&kul :)

senare ska man träffa ANNIe när vet jag inte (L)

 har det bra


kram jin

 

 

 

  

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards