thefashioninme

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Jinmårtensson - 17 juni 2010 22:00



 här kommer en bra låt som jag har översätt på engelska



:)♥



  

the aren´t  anymore roads, roads that both of us can travel together one of us have to go... it is either you or me. the is no other option .

Like the distant sky  that hasn´t been a night the haven won´t send up two moon.

together at the same time.it is either you or me , one of us have to go.

this land is to small, not enough for both of us to stand on.

remember that well


fortsättning följer..... ahahah X)





......

Av Jinmårtensson - 17 juni 2010 21:06

heej :) alla  jag lovade lägga in bilder igår vad jag hade köpt och sånt X) köpte bara två saker så här kommer bilderna !!

 bloken! :D  som jag ritar egna kläder i :)

     








ni får ser den så här :) en linne ;) de  gick inteatt vända...


idag så var jag med sophie och julia! ;) vi var först på stranden.. det var sjuk kallt hhahah XD men sen blev vi hungriga så vi stack in till stan ;D vi åt på pommes hhahaha X)) sen gick vi och tittar på olika saker men jag hittar sjuk fin tröja men tyvärr kunde jag nt köpa den för den kostar 99kr men jag hade bara 40kr kvar så ska köpa den i helgen ;) för tyckte sjuk mkt om den :P


lite senare gick vi och köpte slash ;) här kommer lite bilder på och i stan X))


detta är sophie!! :D♥


såklart jag !! :DD ♥  

 


lilla julia=jill ;) hahha <3  

 


och jag med min goda slash hahhah X)) <3

    



så här har min dag varit ;) har det bra ;) ♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!


Jag heter chintana,är 13 år och kommer ifrån Thailand men kallas för JIN (kortare och lättare att säga!)
Skriver om mitt Liv här och om Thailand!
Hoppas ni gillar de.



Kram jin♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards